Odnos reklama i medija je veoma kompleksan proces
istraživanja i osmišljavanja multimedijalnih kampanja koje
globalizuju ceo svet. Ne samo da se koristi različitim
medijima i različitim tehnikama već i samo oglašavanje ima
različite oblike. Komercijalno reklamiranje za proizvode i
usluge, oglašavanje različitih javnih institucija i aktivnosti,
kao i narastajući fenomen današnjice, odnosno, političko
oglašavanje.
Reklama se uveliko izučava na različitim nivoima studija širom sveta. Kao globalni fenomen današnjice reklama zahteva visoko obučene profesionalce spremne da pomognu razvoju privrede i ukupnom napretku društva.
Reklama predstavlja sastavni i možda najvažniji deo savremenog sveta, ili bar njegove privrede.
S obzirom da je sloboda reklamiranja sastavni deo slobode izražavanja, na nama je da stvorimo generacije profesionalaca koji će biti sposobni da nas predstave svetu na nov, kreativan način, ali i da zaštite naše vrednosti i naše proizvode od globalnog oglašavanja.
Izbor predmeta je napravljen na osnovu svetskih iskustava i
priznatih kurseva iz oblasti oglašavanja. Prava mera kombinacije teorije i
prakse garant je uspešnosti kursa.
Koncept studija zasniva se na razvijanju sposobnosti kod
studenata da primene tehnologiju i stvaralačke metoda u
oglašavanju; da osposobi studente da upotrebe
novostečene tehnike, znanje i razumevanje materije za
uspešna ostvarenja bilo samostalno, bilo kao članovi
multidisciplinarnih timova; da razvije kod studenata moć
analize, imaginacije i kreacije.
Na programu predaju
profesori Fakulteta dramskih umetnosti, Univerziteta
umetnosti, profesori Beogradskog univerziteta, kao i
domaći i strani stručnjaci po pozivu.
Najveći napor je uložen upravo u izbor predavača na ovom kursu. Uslovno, podela se može napraviti na predavače koji dolaze sa univerziteta i one koji dolaze iz profesije oglašavanja i odnosa s javnošću.
Ciljevi ovih studija iziskivali su da predavači budu vrhunski profesionalci, kako u akademskom svetu tako i u svetu oglašavanja.
O tome svedoči njihovo bogato radno iskustvo kao i nagrade koje su dobijali na međunarodnim i domaćim takmičenjima i festivalima.
Svrha studijskog programa Dramske i audiovizuelne umetnosti, modul Reklama i mediji, jeste školovanje studenata u polju umetnosti na drugom stepenu akademskih studija (master), obezbeđivanje najviših akademskih standarda i sticanje vrhunskih praktičnih umetničkih i opštih - teorijskih znanja i veština, u skladu sa potrebama institucija umetnosti, kulture i medija, privrednih subjekata i društva u celini.
Studijski program Dramske i audiovizuelne umetnosti odlikuje se visokim stepenom umetničke i teorijske zasnovanosti i praktične primenjivosti u oblasti dramskih i audiovizuelnih umetnosti i medija. Svrha studija Reklama i mediji je obrazovanje studenata za razvoj umetničkih dostignuća u oblasti oglašavanja i medija na kreativnim poslovima tržišnih komunikacija: u okviru medijskih kuća, institucija kulture, marketinških i agencija za odnose s javnošću.
Saznajte više o predmetima, upisu, profesorima i svemu što je potrebno za studije na masteru Reklama i mediji
PRATITE NAS!